AAA AUTO a.s. - pobočka OPAVA, zkušenost našeho klienta s nimi z roku 2013

Napsal osop.bloger.cz (») 12. 3. 2015 v kategorii Motoristům Opavska a okolí, přečteno: 486×

AAA AUTO a.s.

viditelný republikový autobazar, vychvalovaný na jeho webových stránkách, spousta PR v mediálním světě. Jak ale fungují, jak to dělají s klienty a jaké praktiky na zákazníky uplatňují? Podělíme se s Vámi o praktické zkušenosti příběhů našich klientů, konkrétně na pobočce AAA AUTO a.s. v Opavě, Krnovská 2597/112, PSČ 74707.


Příběh číslo 1 :

našeho dlouholetého klienta z Opavy, nazvěmě ho např. pan Petr.

Zkušenost  s AAA AUTO a.s., pobočka Opava nabyl zhruba před dvěmi roky. Pan Petr se rozhodl, že vymění své vozidlo za jiné. Měl škodovku střední třídy ve stáří třetího roku, vynikající technický stav, který si nechal na své náklady ještě před prodejem "proklepnout" v autorizovaném ŠKODA servisu v Opavě, kde nebyl zjištěny žádné závady.

Inu rozhodl se tedy, že osloví společnost AAA AUTO, a.s. a nabídne jim svůj vůz k prodeji. Na internetu našel jejich webové stránky a zde zjistil, že jediné telefonické spojení je přes linku 800 110 800. Zvedl telefon, nabídl vůz k výkupu a společnost AAA AUTO, a.s., resp. její operátor sdělil, že nechá cenu vozu vypracovat a schválit "jakýmsi manažerem" - asi na centrále AAA AUTO a.s..

Po nějaké době volali z centrály AAA AUTO, a.s. panu Petrovi,

cenu mu nabídli, pan Petr ji schválil a operátorem společnosti byla zorganizována schůzka na pobočce v Opavě, Krnovská 2597/112 a panu Petrovi rovněž sdělili, jaké doklady k vozidlu má sebou na pobočku dovézt.

Pan Petr, se v době sjednané schůzky s vozidlem a doklady dostavil na pobočku Opava, kde se ohlásil a ujal se ho pracovník pobočky, který má na starosti výkup vozidel.

Pan Petr mu předal podklady a předvel vozidlo na odstavné parkovací ploše pobočky, kde výkupčí provedl běžnou prohlídku vozu (ověřil pohledově, jestli vozidlo nebyl bouráno, ověřil elektrické funkce, vizuálně zkontroloval motorový a zavazadlový prostor). Pak provedl společně s panem Petrem zkušební jízdu v délce cca 5km. Poté si výkupčí pobočky odnesl papíry do své kanceláře a panu Petrovi sdělil, ať počká v čekárě, že papíry zpracuje.

Uběhlo cca 50 minut

a po té se výkupčí pobočky Opava objevil v čekárně a sdělil panu Petrovi následující: "pane Petře, Vaše vozidlo můžeme vykoupit za cenu XY tis. Kč."

Pan Petr namítl, že cena vypočtená  a potvrzená centrálou AAA AUTO a.s. je o 40.000,- Kč vyšší než ta, kterou mu nyní sděluje výkupčí pobočky Opava.

Co na to výkupčí pobočky Opava řekl?

pane Petře, je mi líto, ale cena (nižší, dnešní) je ta, za kterou Vám auto vykoupíme. Rozhodněte se sám. A po té výkupčí z čekárny odešel.

Pan Petr, vzhledem k potřebě výměny vozu nakonec rezignoval, cenu nižší, nabídnurou výkupčím přijal a rozhodl se na pobočce AAA AUTO, a.s. v Opavě vzít protiúčtem s doplatkem AAA z výkupu prvního auta jiné auto nižší třídy.

Jak to proběhlo a co panu Petrovi prodejce o vozidle řekl?

O vozidle panu Petrovi na pobočce řekli jen údaje o vozidle z technického průkazu bez dalšího. Jinak nic víc!

Pan Petr zaplatil část kupní ceny na pobočce Opava hotově a na zbytek ceny požádal o úvěr, který byl schválen. Podepsal papíry a s vozidlem (vyměněným) odjel. Doma zjistil, že mimo jiné podespal i pojistnou smlouvu Carlife, v ročním pojistném bezmála 15.000,- Kč, která by měla pokrýt tzv. "skryté vady" na vozidle, pokud by se projevily do určité doby po koupi.

Pojištění CARLIFE - zázračná pojistka pro ojetiny nebo drahý luxus bez přidané hodnoty?

V brzké době provedeme odbornou analýzu tohot pojištění, generálně používané společností AAA AUTO a.s. s tím, že pikantní na věci jsou bezmála hned dvě skutečnosti:

1/ Pracovník pobočky AAA AUTO a.s. v Opavě, mající na starosti úvěry a pojištění, panu Petrovi nesdělil, že vůbec něco takového bude podepisovat, papíry mu byly podstrčeny společně s  úverovou smlouvou.

2/ Panu Petrovi nebyly vůbec sděleny a objasněny pojistné podmínky pojištění CARLIFE, nehledě ke skutečnosti, že pojištěný (pan Petr) musí být ze zákona prokazatelně seznáme s každými pojistnými podmínkami.

3/ Jaké informace pan Petr o kupovaném vozidle na pobočce Opava společnosti AAA AUTO a.s. dostal? Odpověď je jednoduchá, ŽÁDNÉ!


Nabídli jsme panu Petrovi alternativu k rozhodní, jak postupovat dále, kdy se jedná zejména o právní servis k celému jeho případu.


Zajímají nás Vaše názory a zkušenosti s prodejci vozidel

Pokud se rozhodnete o nich mluvit, využijte komentářů pod tímto článkem, kde můžete vyjádřit i Vaše zkušenosti například s pracovníky AAA AUTO a.s. pobočka Opava Krnovská 2597/112.

Štítky: motorismus
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno

Komentování tohoto článku je uzamčeno.